Vilse i skogen.

Jag och Sandra skulle gå ut en sväng i skogen vilket resulterade i en lång kall, blöt och jobbig promenad. Jag ramlade på någon SUPER blöt äng, vi gick vilse och vi var så dumma så vi lämnade kvar Nickis och Villes koppel hemma så när vi gick vid vägen så bar Sandra Nicki och jag höll Ville i hans halsband. Vi gick runt i skogen i flera timmar, Sandra gnällde och frågade hela tiden när vi var framm och att hon var blöt och trött, medans jag ljög och sa att jag visste vart vi var och att vi var hemma om ca 10 minuter. Sen ringde vi mamma och hon ropade på ville, tutade med bilen och massa grejer. Men vi gick runt en stund tills vi hittade mamma vid kopperöd nånting (?). Men efter flera timmar av blod svett och tårar så sitter vi nu hemma i husets trygghet och värme.
Jag var duktig ;)

Ska ska köpa nya skor sedan asså imorn (idag) eftersom att vi har studiedag så har jag en del tid, och på lördag (imorn) så ska jag åka hem till pappa och fira lillebror Vidar som fyllde 1 i onsdags. Mysigt värre.

Kommentarer
sandra säger:

HAHHAHAHHAHA!! mysig dag.. ;) när vi kom ifrån skogen ialla fall.. fick ont i foten.. ;) haha <3

2012-03-23 | 01:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback