VÄRLDEN SÄMSTA VÄN!!!!!!

Asså, jag är nog världens sämsta vän i hela universum!!!

För igår/inatt så pratade jag med sandra och vi bestämde att vi skulle göra nått idag... Men grejen är den att jag lixom... vaknade nu... så hon har förmodligen redan åkt in till stan å grejs och väntat på mig! asså jag känner mig hemsk! riktigt jävla hemsk! Förlåt Sandra! (Om du nu läser detta) Älskar dig!



Och nu kom jag precis på att jag och Cicci hade pratat på att vi skulle se på den nya Twilight, MEN JAG HAR JU REDAN SETT DEN MED NÅGRA ANDRA!! ASSÅ USCH!!! JAG SUGER! FÖLÅT CICCI!!!! JAG ÄR JÄTTE LEDSEN!!!! LOVE YOU!!!

Men det var jätte gulligt för när jag vaknade så gick jag upp för å ringa Sandra, och när jag kom ut i köket så hade dom jul-pyntat!! DET ÄR JÄTTE MYSIGT!! Vi har till och med JULHANDDUKAR!! Jag tycker då att sånt här är ganska m mysigt och man blir faktiskt lite extra glad, för då vet man att det snart är jul!!!  EEEEIIIIIPPPPP!!!!!

Aja! KÖTTFÄRSBAGETTER HERE I COME!!!!

Kommentarer
sandra säger:

JAG ÄLSKAR DIG MED!!! :D haha det gör inget!!! :D <333

2011-11-26 | 19:10:11
Lisa säger:

vajert ^^

2011-11-26 | 23:30:14
Bloggadress: http://kallblodsfjollorna.blogg.se/
Cece säger:

Det är okej.

Ilu too ♥

2011-11-27 | 15:04:39
Bloggadress: http://chook.blogg.se/
frida säger:

VIDEOBLOGG!! snälla :)

2011-12-05 | 19:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback